Эффективность международного маркетинга в сети Интернет

Authors

  • U.A. Konуukhova ЗАО Кредит Европа Банк
  • Yuri Anatolievich Savinov Всероссийская академия внешней торговли

Keywords:

marketing, e-mail, access to the Internet, processing of the marketing information, dispatch of the information under the list, Internet-shops, competitiveness of the enterprise

Abstract

Main tools of the electronic trade, rendering essential influence on realization of functions of marketing in international trade are defined in the article. Application of e-mail, studying of resources of a network the Internet is in detail analyzed, application of websites and adjustment of interactive dialogue with buyers is investigated, the role of acceleration of realization of the goods for increase of competitiveness of the enterprise comes to light, the beginning of process of creation of Internet-shops by the industrial enterprises of the Russian Federation is considered.

Author Biographies

U.A. Konуukhova , ЗАО Кредит Европа Банк

Ведущий специалист Департамента корпоративного бизнеса

Место работы, должность: ЗАО Кредит Европа Банк, ведущий специалист Департамента корпоративного бизнеса

Yuri Anatolievich Savinov, Всероссийская академия внешней торговли

Доктор экономических наук, профессор кафедры Технологии внешнеторговых сделок 

Место работы, должность: Всероссийская академия внешней торговли, профессор

Published

2024-02-08

How to Cite

Konуukhova U., & Savinov, Y. A. (2024). Эффективность международного маркетинга в сети Интернет. Russian Foreign Economic Journal, (12), 51–62. Retrieved from https://journal.vavt.ru/rfej/article/view/1214

Issue

Section

Мировые товарные рынки